BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Unknown

Salam kpd pembaca blog dan geng2 blogger yg lain. Dua tiga hari ni saya sangat busy + gigih menyiapkan assignment yang berlambak2 ni. Buat masa sekarang, jurnal adalah kawan baik saya. Tapi saya bosan lah dengan dia! terlalu stereotaip....sama je! Introduction..., Method..., Result..., Discussion... huh! Keadaan saya berubah-ubah, saya happy bila dia xada maksudnya saya x payah nak jumpa dan lihat dia, tapi saya boleh jadi serabut bila dia datang....
Hah...ni la gaya nya kalau dia datang...adoyai~ 

Yang menariknya didalam saat2 getir dan tension tu saya boleh pulak dengar lagu hindustan. Best woOah haha! seyes...99% dapat mengurangkan stress anda, cuba lah.....haha... walaupun ia nampak pelik, tapi sebenarnya ia agak membantu dan akhirnya saya berjaya siapkan tugasan itu. Yeay!!

Bila tension kita sering melakukan perkara2 yang agak pelik dan menjengkelkan. Macam2 lah ada yang suka gigit kuku, ada yang menyanyi, telefon girlfriend haha, jerit dalam toilet, makan meggi dan etc. kdg kita x sedar ape yg kita lakukan.... saya pulak kalau tension saya suka memandang sekeliling. haha. x paham? pandang la ape pun disekitar saya...sambil perhatikan ape2 yang pelik. 

Inilah ape yang saya pandang dari bilik saya di tingkat 6 huhu....

Mujur berada di tingkat 6...rasa seperti dunia ini ana yang punya hahahaha....dapat tengok pemandangan yang luas....sebab mata kita bila penat membaca elok di fokuskan kpd imej pada kedudukan jarak yang jauh....sedang2 melihat tu....mata saya terhenti pada suatu objek yg pelik (seram je bunyinya....hahaha....)

Ada seseorang la kat kawasan lapang tu....hurm...
Jap betul ke? meh try focus lagi.....

Yup orang lah! huhu....ape lah dia buat kat situ eh....huhu....maybe dia pun tgh tension kot dan itu lah cara yang digunakan, duduk bersendirian di kawasan yang sunyi....mesti rasa damai aje...bersama angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa tu.....huhu...

Ehem2x....saya bukan stalker yer. Gambar ini diambil secara x sengaja....saya harap kalau 'dia' terbaca blog ini harap dpt lah maafkan saya kerana meletak gambar saudara tanpa izin. Memang Unknown! 

0 comments: